Totalul afișărilor de pagină

joi, 12 ianuarie 2017

11- TURUL CIPRULUI pe 2 roti - 2016, Ep. 11

Pedalez pe E906, unul dintre cele mai pitoresti trasee din Cipru.
Pe drum intalnesc multa vita de vie si nelipsitii chiparosi.
Pe drum raman fara apa si sufar de sete din nou. Pana la urma gasesc in satul Polistipos niste apa de la un furtun care ma salveaza tinand cont ca inca aveam catarare iar in micile sate prin care am trecut nu am gasit nici un magazin.
La un moment dat pe langa localitatea Livadia opreste un domn pe la 60 de ani si incepe sa ma abureasca si sa ma descoase. Apoi se tot mira si geme afland epopea mea. Se ofera sa ma gazduiasca la el, dar refuz. Simpaticul domn parea un gay de treaba. Totusi mi-am vazut de drum luandu-mi ramas bun de la cetatean. Exact in acest loc s-a intamplat epicul moment.
Castig repede altitudine.
Ma mai opresc sa studiez flora.
Din nou ma intalnesc cu toamna.
Culorile ei ma fascineaza.
Si drumul urca mereu.
Nu mai am mult pana in varful pasului unde se afla o troita.
Intalnesc si un vehicul ciudat.
Privelistea este minunata.
Ajung in Chandria unde fac pauza de hidratare si primesc niste prajitura din partea casei. Urmeaza o coborare pana in Potamitissa unde opresc sa vizitez o biserica.
In incinta ei ma reculeg in fata mormintelor a doi tineri.
Urmeaza o cobortare pana in localitatea Pelendri unde ajung tocmai la Festivul Zivaniei, un fel de tuica locala. Aici e de mine, petrec si eu cateva ore printre miile de turisti.
Cobor pe noapte pana in Moniatis unde voi manca caracatita la un local, apoi ma pun la sac intr-o casa parasita. Ziua urmatoare voi urca spre Troodos pe B8. BICICLISTII SUNT RESPECTATI IN CIPRU.
Pedalez intr-o zona de vis.
Chiparosii nu ma parasesc.
Dupa 2 ore de pedalat ajung intr-o zona de belvedere.
Carpaticus simte exaltarea spiritului liber.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu